Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Wikman - 22 februari 2009 03:43

Nej jag kommer inte skriva när jag inte har något att skriva.

 Idag virvlar det dock av tankar och jag har svårt att fånga dom (kan bero på min vanliga virrighet eller kanske alkoholmängden jag hinkat i mig)

Ligger i sängen och lyssnar på en underbar låt, Hello Saferide med Quiz. Blundar lite känner när jag hör den.. den är kärlek. Alldagliga ting, accepterar du mig för mina brister med?


Jag börjar undra om jag är något slags slit o släng eller om jag kanske framställer mig så.. jag vill faktiskt bara bli älskad och få älska jag med.


Har förövrigt haft en underbar dag. Min älskade mor Owe och min bror drog med mig till George's restaurang (rekommenderas starkt om man gillar fisk eller grillat) och sedan blev det återigen bowling, gick ganska bra för mig den här gången och vann nog till o med i slutändan.


Singel livet glamoröst och fullt av lek framställer många det som, men här ensam i min säng med facit i hand så kan jag mest se tillbaka på mitt liv och ångra många av mina val.


förresten, snurrar det när du druckit o lagt dig på sängen, sätt en fot  golvet.. funkar lovar :D

och bowling är ingen skitsport om jag håller med alla som röstat ;)

Är bowling en skitsport? ;) Ja   
  16.7 % Nej   
  50 % bara när jag förlorar   
  33.3 %

Totalt har 6 personer röstat.
Omröstningen startade 2009-02-02 00:09



 Dagens låt: Hello Saferide - Quiz

Presentation

Omröstning

Kyssas eller kramas vilket är mysigast :)
 Kyssar
 Kramar
 gillar inget....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards