Direktlänk till inlägg 1 februari 2009

Nyfödd och förvirrad

Av Wikman - 1 februari 2009 23:50

Ljuset smärtar emot mina hinnor och jag kippar efter luft. Jag vill fan inte, inte ut i den världen!

Trycket från omvärlden har överväldigat mig, jag är illa tvungen att komma ut.

Mina tankar och reflektioner är tydligen efterfrågade, men vad jag ska tänka och reflektera över har jag inte en aning om, tvärtemot vad mina vänner verkar tro.

Skriv blogg det gör alla andra, men varför gör vi det?

För att synas? för att summera din dag, för att brilljera med kunskaper och associationer till människor jag aldrig hört talas om?

Jag vet varför jag gör det, det är enkelt banalt och itne alls något märkvärdigt.. Det är av samma anledning som jag första gången drog mitt halsbloss och vandrade snurrig in i skolan igen med ett elakt skratt i ryggen och ett kvartssamtal med lärare och mor framför mig. Det är av samma anledning jag halsade sprit greppade den vita guden och fyllde den med dagens lunch. Alla andra gör ju det...









 
 
Ingen bild

Me

2 februari 2009 00:35

Du kommer nog få ner några djupa ord här:P haha skall bli kul å läsa, du e visst bra på att skriva din blä!
Peace

 
X-Hair "One Two Two"

X-Hair "One Two Two"

28 maj 2009 14:06

haha, va helt klart en av de bästa introduktionerna jag läst speciellt den sista biten av inlägget... klockrent!
du skulle skriva mer bara du kan ju sådant skriv mer om ingenting bara. ordbajsa är ju en av dina starka sidor.

http://kristensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wikman - 22 februari 2009 03:43

Nej jag kommer inte skriva när jag inte har något att skriva.  Idag virvlar det dock av tankar och jag har svårt att fånga dom (kan bero på min vanliga virrighet eller kanske alkoholmängden jag hinkat i mig) Ligger i sängen och lyssnar på en underbar...

Av Wikman - 4 februari 2009 21:41

Idag tog nog mitt slarvande med sömne ut sin rätt, kom hem från min förbättringsledar utbildning, kissade, gick in satte mig i sängen och kollade datorn och somnade.... nu har jag nyss vaknat, somni kan se lagom till när jag borde ha gått o lagt mig....

Av Wikman - 3 februari 2009 17:03

Jajust, du tänkte rätt.. Tisdag :D Livet är bättre! Saker och ting ser bra mycket ljusare ut på jobbet man skall till och med börja anställa igen! Detta har förbättrat stämningen på jobbet och lugnat mitt sinne en hel del. En arbetskollega körde mig ...

Av Wikman - 2 februari 2009 19:09

Intresseväckande rubrik säger folk, mitt svar: Måndag.. Ja jag är nog lite motvals idag. Måndagar kommer varje vecka, jävla påhitt, ja  negativ är jag nog med. Men måndag för mig är jobb och jobb för mig är något jag är tvungen till, saker jag är tv...

Av Wikman - 2 februari 2009 00:58

Klockan är mitt i natten nästa dag har, mina tankar är ganska förvirrade och trötta efter veckans festande. Jag har träffat många underbara människor både nya och gamla bekanta som kommit mig närmare, den värsta av dom var alkoholen som lurade sig n...

Presentation

Omröstning

Kyssas eller kramas vilket är mysigast :)
 Kyssar
 Kramar
 gillar inget....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards