Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Wikman - 2 februari 2009 19:09

Intresseväckande rubrik säger folk, mitt svar: Måndag..

Ja jag är nog lite motvals idag. Måndagar kommer varje vecka, jävla påhitt, ja  negativ är jag nog med. Men måndag för mig är jobb och jobb för mig är något jag är tvungen till, saker jag är tvungen till blir jag bara av ren bångstyrighet helt anti.


Måndagen startade en aning blodigt, min kudde o jag var förenade via blodsband eller så, hans dun tätt sammanflätat med mitt blod genom någon kemisk uppsugningsprocess. Näsblod... jag blöder fan aldrig näsblod, men det kanske var kroppens sätt att säga ifrån efter alltför lite sömn och för mycket festande.  Hursom byta kudde torka ansikte elle något åt det hållet, jag var en aning sömndrucken så vad jag egentligen riktigt gjorde när jag lallade runt och fixade kan jag inte svara på. en timmes djup sömn senare vaknar jag upp av min telefons ilskna och faktiskt ganska läskiga alarm signal, slet ut det papper jag tryckt upp i näsan och satte mig upp. 5 sekunder senare låg jag ned igen, så mycket för min viljestyrka på morgonen... bara 5 minuter till....

Vaknar återigen med ett ryck, sistaminuten som vanligt, skölj av huvudet spring till bussen.. mest gått som en zombie på jobbet, jag blir rätt trög när jag blir trött, folk hävdar gärna att jag är trög i vanliga fall med.. men det är inget jag vill kännas vid ;)


Väl hemma så har jag väl inte gjort mer än att placera mitt ganska söta bakparti (om en man nu kan ha ett sånt) i min svartbeklädda mjuka soffa från ikea. Uppenbarligen densamma som stoltserar på bild i det här inlägget.


Dagens låt:  Bangles - Manic Monday

Av Wikman - 2 februari 2009 00:58

Klockan är mitt i natten nästa dag har, mina tankar är ganska förvirrade och trötta efter veckans festande.

Jag har träffat många underbara människor både nya och gamla bekanta som kommit mig närmare, den värsta av dom var alkoholen som lurade sig ner i min hals och spred sin berusande glädje i min allt slappare och okontrollerbara kropp.
Några av dom bättre bekantskaperna som skaffades och bör nämnas är familjen Brasar då jag halvt oinbjuden fick nöjet att fira dottern Michaelas födelsedag, det bjöds på god mat många skratt och även svordommar när tjejerna slog killarna i vettlöst hurvande av klot emot kägglor. Nej jag har fortfarande inte komit över det och lär inte göra innan äran är återupprättad och männen står som dom självklara segrarna, framtills dess är bowling en jävla skitsport.


Dagens låt: Millencolin - Da Strike


Virrigt och förvirrat här är det nu mitt första blogg inlägg, läs och njut ;)

Presentation

Omröstning

Kyssas eller kramas vilket är mysigast :)
 Kyssar
 Kramar
 gillar inget....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards