Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Wikman - 3 februari 2009 17:03

Jajust, du tänkte rätt.. Tisdag :D Livet är bättre!

Saker och ting ser bra mycket ljusare ut på jobbet man skall till och med börja anställa igen! Detta har förbättrat stämningen på jobbet och lugnat mitt sinne en hel del. En arbetskollega körde mig i stort sett hela vägen hem till dörren idag och lånade mig 12 skivor med underbara bandet Running Wild. Jag tog ett kliv innanför dörren tjoade hej till min far och tryckte in första bästa, gammal härlig hård hårdrock pumpar på i mina högtalare och jag stortrivs :D


Lite tråkigt dock, min far ligger hemma och är sjuk. Men man får väl ta hand om honom lite så även han får känna att livet kan vara drägligt.


har inte så mycket inspiration till att skriva idag, inga djupa frågor som river i mina hjärnceller men som tur är har jag Nicole som räddar mig med en utmaning:


Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. (Kom ihåg att länka- spread the love!)
*************
1. Rynkar min näsa på tok för ofta, men jag lovar det känns som jag bara måste!

2. Antingen gör jag något för mycket dvs till 200% och tröttnar snabbt, eller så går allt på halvfart och jag får alltför lite gjort.

3. Fastna framför datorn när jag kanske just nu borde diska ;)

4. Rodna helt utan anledning och vid fel tillfällen.

5. Grubbla ochtänka sönder saker

6. Försvinna i min egen värld framförallt om jag sitter vid tv eller dator, jag blir onåbar.

7. Glömmer bort mycket och många viktiga saker.

8. Tar gärna en öl för mycket när jag festar.


Dessa åtta utmanar jag nu:

mäh jag känner inte 8 bloggare... men jag får plocka några på måfå och de få jag känner :)

Blondinbella

Tina

Natacha Pevre

Carl Bildt

Hammerfall


Verkar som varenda jävel bloggar :) nej nu orkar jag inte mer, kan du fuska Nicole så kan jag, du hade bara sex ;)!



dagens låt: Dragonmen

Presentation

Omröstning

Kyssas eller kramas vilket är mysigast :)
 Kyssar
 Kramar
 gillar inget....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards