Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Wikman - 4 februari 2009 21:41

Idag tog nog mitt slarvande med sömne ut sin rätt, kom hem från min förbättringsledar utbildning, kissade, gick in satte mig i sängen och kollade datorn och somnade.... nu har jag nyss vaknat, somni kan se lagom till när jag borde ha gått o lagt mig.


Det är inte alltid lätt att sköta sömnen riktigt när man jobbar 4-skift, och det blir inte bättre för att jag har rätt dålig disciplin på mig själv vad gäller det heller. Mina nätter brukar fyllas av ska bara, läsa lite i en bok, kolla lite på nätet, ett tv program till, prata lite er med någon av mina grymt trevliga vänner... ja vilket som så tenderar det till att jämnt bli sent.


Nyvaknad och rufsig i håret  satte jag mig återigen med laptoppen i knäet och gav mig ut på nätet, hade fått en utmaning igen så den får väl ta upp min tid den här bloggningen :)


Regler:
• Gå in i mappen "mina bilder"
• Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den mappen
• Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
• Utmana tre andra personer och länka till dem

cherlindrea

Nicole


Det var en snäll bild, blev lite orolig när jag väl såg innehållet i mina bilder mappen. Kort så har jag precis kommit hem och är nyklippt bilden kan vara ett år gammalt ungefär, skickade det till min dåvarande flickvän som bävade inför att jag skulle klippa mig kort.



Dagens låt: Rihanna Disturbia

Presentation

Omröstning

Kyssas eller kramas vilket är mysigast :)
 Kyssar
 Kramar
 gillar inget....

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards